درمان طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها با توجه به PKD
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بزرگ شدن کلیه ها را می توان با PKD است که یک بیماری شایع ژنتیکی، این است که چون PKD است با کیست های متعدد در حال رشد در کلیه ها مشخص ایجاد می شود. در حالی که، با افزایش سن، این کیست ها می تواند تبدیل به بزرگتر و بزرگتر، در نتیجه در بزرگ شدن کلیه ها و در نتیجه. پس از آن، چه درمان طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها ناشی از PKD است؟

در واقع اگر کیست بزرگتر از 3cm است، آن ضروری است برای بیماران را برای دریافت درمان آنها را به مرحله حاد تشدید توسعه، که شده است، کیست به سرعت در حال بزرگ خواهد شد، با سن می شود، کیست کلیه بزرگتر و بزرگتر تبدیل خواهد شد ، پس از آن بافت کلیه را فشار دهید و کاهش عملکرد کلیه این نتیجه نهایی خواهد شد به نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک. بالینی، یک بار عملکرد کلیوی کاهش می یابد، GFR خواهد از سرعت 4.5-5.5 در هر سال و بیماران کاهش خواهد نارسایی کلیه در کمتر از 10 سال است.

امروزه، درمان چین به عنوان یک درمان طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها ناشی از PKD در نظر گرفته.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

از یک طرف، گسترش عروق خونی، بهبود گردش محلی، به خصوص گردش خون کلیه داخلی، کاهش مایع کیست و فشار در کیسه، ضد التهاب، ضد انعقاد، اهانت آمیز بافت فیبروز به مهار تشدید. از سوی دیگر، تعمیر لوله های کلیه آسیب دیده و سلول های گلومرولی، و محافظت از عملکرد کلیه خود را. برای تحقق بخشیدن به این اهداف، ما اغلب ترکیب درمان های گیاهی می شود، مانند درمان های گیاهی گردان، گیاهی کمپرس گرم، گیاهی حمام درمانی، طب گیاهی خوراکی، احتباس بالا انما گیاهی، پا گیاهی حمام، طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری و غیره همه از این درمان ها داروهای گیاهی natual هستند. آنها هر درد و رنج و عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

با کیست بودن کاهش، بزرگ شدن کلیه ها به طور طبیعی درمان خواهد شد. با بهبود عملکرد کلیه، دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر اجتناب خواهد شد. یک سوال؟ ترک یک پیام و یا ایمیل به من، شما قطعا خواهد شد پاسخ ظرف 48 ساعت از کارشناسان ما.





:: بازدید از این مطلب : 13547
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: